ריקול לחלב תנובה
ריקול לחלב תנובה. (צילום: hafakot/shutterstock)

חדשות

תנובה מודיעה: ריקול על אריזות חלב עקב תאריך שגוי

עקב תאריך תפוגה שהודפס בטעות: חברת תנובה תבצע ריקול לאריזות חלב טרי 3% שומן בכד של שני ליטר. "אנו מתנצלים על התקלה הנקודתית"

תומר כהן
הוספת תגובה
ריקול לחלב תנובה
ריקול לחלב תנובה. (צילום: hafakot/shutterstock)
אא

חברת תנובה הודיעה אתמול (שלישי) כי על המוצר "חלב טרי 3% שומן באריזת כד 2 ליטר", בכשרות הבד"ץ תחת הברקוד 7290004120832, הודפס תאריך תפוגה שגוי עקב טעות טכנית, ועל כן יתבצע ריקול על אריזות החלב הללו שייאספו מן המדפים ויוחזרו אל החברה. תאריך התפוגה המקורי היה אמור להיות 28.10 ובמקום זאת הודפס התאריך 28.11. לשכת הבריאות במחוז מרכז עודכנה בעניין, ובתנובה פועלים על מנת לאסוף את אריזות החלב מן המדפים, תוך שהחברה מבהירה ללקוחות שרכשו את המוצר כי ניתן להמשיך לצרכו עד לתאריך 28.10. 

ריקול לחלב תנובה. (צילום: ShU studio/shutterstock)

מטעם החברה נמסר כי "במסגרת בקרת איכות פנימית של החברה, התגלתה תקלה טכנית בהדפסת התאריך בחלב טרי באריזת כד 2 ליטר 3% שומן, ברקוד 7290004120832. על המוצר הודפס תאריך אחרון לשימוש עד 28 לנובמבר, במקום לשימוש עד 28 באוקטובר. מדובר באלפי יחידות בודדות. תנובה דיווחה על המקרה ללשכת בריאות מחוז מרכז במשרד הבריאות". 

התנצלות נמסרה לציבור בהמשך: "אנו מתנצלים על התקלה הנקודתית, ונמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצרינו. ניתן לפנות למוקד שירות הצרכנים של תנובה בטלפון 1-800-666-244 או באתר www.tnuva.co.il". 

להמשך קריאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו
שידור חי