מסכת נדרים
הדף היומי מאת הרב פנחס יוסף אקרב:
דף כד עמוד א
* לדעת רבי אליעזר בן יעקב הרוצה שיאכל אצלו חבירו ומסרב בו ומדירו נדרי זירוזין הוא - והגמרא הביאה 4 הוכחות להוכיח שחכמים חולקים עליו (ואת 3 ההוכחות הראשונות דחתה הגמרא).
* בברייתא מובא חידוש גדול יותר שלדעת רבי אליעזר בן יעקב אף באופן כזה שהמזמין אסר על עצמו ליהנות מהמוזמן, אעפ"כ זה נחשב לנדרי זרוזין.
דף כד עמוד ב
* הגמרא פסקה כדעתו של רבי אליעזר בן יעקב (ולא כחכמים).
* בתחילת הפרק שנינו שנדרי הבאי מותרים, והמשנה אצלנו מפרטת דוגמאות לנדרי הבאי.
* בברייתא מובא ששבועות הבאי אסורין (וגרסת הר"ן: מותרות), והגמרא מבררת באיזה אופן מדובר.