חדשות
שרת התחבורה מירי רגב פועל מרגע שנכנסה לתפקידה לשינוי רפורמות אותן יזמה קודמתה בתפקיד - מרב מיכאלי. תחילה התמקדה רגב בשינוי מדיניות הנתיבים של התחבורה הציבורית, וכעת חוללה רפורמה בכל הקשור לתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית. ע"פ הרפורמה החדשה מסתמנות הטבות לאזרחים צעירים, אזרחים וותיקים ותושבי פריפריות. אזרחים וותיקים מגיל 67 ומעלה ואזרחיות מגיל 62 ומעלה יזכו בכפוף לרפורמה, לנסיעות בחינם בכל מערך התחבורה הציבורית בישראל.
כמו כן יינתנו הנחות משמעותיות לאזרחים צעירים ולתושבי פריפריה. צעירים בגילאי 18-26 יזכו להנחה של 33% ברכישת חופשי חודשי, וצעירים המתגוררים בפריפריה יזכו ל50% הנחה ברכישת חופשי חודשי - בהתאם לאשכולות הנקבעים ע"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. ע"פ הרפורמה הקודמת שקבעה מיכאלי, בוטלה בחלק מהיישובים ההגדרה "פריפריה" - מה שפגע קשות בעיקר באיזורים ויישובים חרדיים.
ביום ראשון הודיעה רגב גם על שינויים ב"נתיב פלוס" בכביש אחד וקבעה כי החל מיום ראשון הקרוב (05.02), יוכלו לנסוע בנתיב רכבים עם שני נוסעים בלבד, במקום שלושה - כפי שהיה נהוג עד כה. בנוסף ביקשה השרה לדייק את ההסבר בעניין הנתיב, הפעיל רק בין השעות 6:30-9:30. "הנסיעה בנת"צ בכביש 1 לירושלים תותר לנהג+נוסע (2 ומעלה) במקום 3 ומעלה כפי שקיים היום. בשורה טובה לנהגים", כתבה רגב.
התקציב לרפורמה יוכנס ע"י רגב כבר בתקציב הקרוב. מלשכתה של רגב נמסר בתגובה ל'חדות 12': "זה לא סוד שהשרה רגב התנגדה לרפורמה הכושלת של מיכאלי שפגעה בפריפריה. התוכנית המלאה מטעמה תוצג לציבור לאחר שתאושר על ידי השרה".