(צילום: salajean/shutterstock)

חדשות

פתרון ייחוד למגזר החרדי: כך מתנדבי מד"א בביתר מקבלים קריאות

המערכת ממירה באופן אוטומטי את הודעות החירום הכתובות של הארגון והיא משגרת אותם כהודעה קולית • בעיר ביתר נהנים עשרות מתנדבי מד"א מהפתרון שמסייע להם במלאכת הצלת חיים

מ. פריד
הוספת תגובה
(צילום: salajean/shutterstock)
אא

חברת התקשורת "ימות המשיח" אשר ממשיכה להנגיש פתרונות משמעותיים למגזר החרדי אשר רבים ממנו מתנזרים מהמכשירים הטכנולוגיים השונים, השיקה ממש בתקופה האחרונה אופציה ייחודית בקרב מתנדבי מגן דוד אדום בעיר ביתר, דבר שהפך לשיחת היום בארגוני החירום וההצלה.

מדובר במערכת חדשנית וחסרת תקדים אשר באופן אוטומטי ממירה את הודעות מוקד החירום להודעות קוליות המגיעות היישר למכשירם הכשר של מתנדבי מד"א, דבר אשר חוסך מהם את הצורך להשתמש במכשיר עם הודעות ואפליקציות שונות.

המערכת החדשנית פועלת כך שהיא ממירה באופן אוטומטי את הודעות החירום הנשלחות ע"י המוקד לקבוצת המתנדבים, ובתוך רגע ההודעה הכתובה נשלחת כהודעה קולית היישר למכשירו הכשר של המתנדב שעם קבלת ההודעה מזנק להושיט סיוע והצלת חיים.

גם על אישור קבלת קריאת החירום, חשבו בחברת התקשורת "ימות המשיח", שכן מתנדב שהגיע למכשירו הודעה קולית עם קריאת חירום יכול לאשר יציאה לזירת החירום באמצעות הקשה פשוטה ומהירה, אישור היציאה מגיע באופן מידי כהודעה כתובה למוקד החירום.

מעבר לפתרון המשמעותי, מדובר בדבר אשר מסייע רבות הן למתנדבים והן למוקד החירום אשר נהנה אף הוא מקבלת מידע מהיר וישיר על הסטטוס של המתנדב. בארגון בעיר ביתר מספרים על עשרות מקרים של הצלת חיים שבוצעו בסייעתא דשמיא באמצעות המערכת החדשנית שכבר הפכה לשיחת היום בארגוני החירום וההצלה.

הפתרון המשמעותי והחדשני שמכה גלים במגזר החרדי הושק כאמור ע"י חברת התקשורת "ימות המשיח" הפועלת ללא הרף למען מציאת פתרונות נגישים וייחודיים לציבורים שלמים המתנזרים מכלי הטכנולוגיה השונים.

בשיחה עם משה יונה, אחראי מתנדבים בארגון הצלה ביתר עילית, הוא מספר על המערכת החכמה שחוסכת כאבי ראש, לדבריו, "בתקופה האחרונה יש ריבוי פניות למוקד ההצלה בעיר, זה הגיע למצב שאנשים רבים מתקשרים להזמין אמבולנס גם על דברים פעוטים, כגון חבלה קטנה וכיוצא בזה. המצב הנתון הביא לכך שכוננים רבים היו משתיקים את המכשיר, דבר שגרם שגם במקרים רציניים וקשים כוננים רבים לא שמעו את הדיווח בעקבות המכשיר המכובה".

בהמשך דבריו הוא מתאר כי בעקבות כך הם פנו לחברת התקשורת "ימות המשיח" אשר הביאו פתרון ייחודי ויוצא דופן. "מדובר במשהו חכם מאוד, כאשר כל אירוע שמוגדר כאירוע נט"ן המערכת מזהה את זה ובאופן אוטומטי משגרת שיחה קולית למאות מכשירי הטלפון של כונני ההצלה בעיר, הדבר מהווה פתרון לכוננים שהמכשירים שלהם כבויים או לחילופין לכוננים שמשתמשים רק במכשיר כשר ללא אופציה של הודעות".

יונה, אחראי מתנדבים בארגון הצלה ביתר עילית, מספר כי המענה זינק משמעותית מאז הכנסת המערכת החדשה של חברת התקשורת "ימות המשיח". "גם בשעות הלילה יש מענה מהיר מאוד וזאת בזכות המערכת החכמה שמשגרת את ההודעות היישר למכשיר הטלפון של כונני ההצלה באמצעות שיחה קולית", הוא מסכם בסיפוק.

להמשך קריאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו
שידור חי