בדקו אם אתם ברשימה: חברת "קוקה-קולה" תפצה את לקוחותיה
(צילום: yosefus/shutterstock)

חדשות

בדקו אם אתם ברשימה: חברת "קוקה-קולה" תפצה את לקוחותיה

חברת "קוקה-קולה" תפצה 98,000 לקוחות שנרשמו לאפליקציה בתאריכים מסוימים, בהם נוצרה תקלה כתוצאה מעדכון מערכת ונשלחו תכנים פרסומיים בניגוד לחוק

תומר כהן
הוספת תגובה
בדקו אם אתם ברשימה: חברת "קוקה-קולה" תפצה את לקוחותיה
(צילום: yosefus/shutterstock)
אא

חברת "קוקה -קולה" תעניק פיצויים בסך 7.7 מיליון לכ-98,000 מלקוחותיה בישראל, בעקבות שליחת תכנים פרסומיים של החברה בניגוד לחוק התקשורת. כך הוחלט בתום תביעה ייצוגית שהוגשה כנגד החברה, על ידי משרד עורכי הדין שנפ שמילוביץ' ושות'.  

חברת "קוקה-קולה" מפעילה אפליקציה ייעודית של החברה, בה ניתנת האופציה לאשר הסכמה לקבלת תכנים פרסומיים מטעם החברה. אלא שבדצמבר 2021, נשלחו הודעות פרסום לכלל הלקוחות כתוצאה מ"באג" שנוצר בעדכון האפליקציה.  

בעקבות כך קיבלו כלל הרשומים לאפליקציה הודעות שיווק ופרסומת מטעם החברה, למכשיר הנייד. 1,438,456 הודעות פרסום נשלחו ל- 98 אלף מהלקוחות.  

מי רשאי לקבל פיצוי? החברה תעניק פיצוי לנרשמים לאפליקצית "קוקה-קולה" בדצמבר 2021 ועד לאפריל 2022, החודש בו תוקנה התקלה המערכתית.  

כאמור, החברה תעניק פיצוי של שמונה בקבוקי קוקה-קולה או קולה זירו ל- 98,000 לקוחות רשומים לאפליקציה בתאריכים המצוינים, כשסך כל הפיצויים יעלה לחברה 7.7 מיליון שקלים.  

את שוברי הזיכוי ניתן יהיה להוציא מהאפליקציה, והפיצוי יגיע ללקוחות במהלך 30 ימי עסקים. עוד נמסר מטעם קוקה קולה, כי החברה תחדד את הנהלים ותפיק את הלקחים, על מנת שמקרים כאלו לא יחזרו.   

   

להמשך קריאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו
שידור חי