חדשות בארץ
הפרויקט, שבוצע בשיתוף פעולה בין משרד התחבורה, עיריית ירושלים וחברת מוריה בהשקעה של כמיליארד שקל, כלל: שדרוג המנהרות הקיימות, הוספת שתי מנהרות חדשות, הקמת גשר חדש במקביל לגשר הקיים
הכביש המחודש: כולל 2 מנהרות באורך 900 מטר כל אחת (לכיוון ירושלים) 2 מנהרות באורך 300 מטר כל אחת (לכיוון גוש עציון)
2 נתיבי נסיעה דו-מסלוליים בכל מנהרה. 2 גשרים באורך 360 מטר עם 2 נתיבי נסיעה דו-מסלוליים כל אחד
נתיב תחבורה ציבורית יפעל במנהרות כ-נת"צ מתחלף
בשעות הבוקר ישמש כעורק כניסה לירושלים.בשעות העומס אחר הצהריים יתחלף כיוון הנסיעה
שרת התחבורה מירי רגב: "מדובר במגה-פרויקט אסטרטגי, תחבורתי, ביטחוני ובטיחותי. תושבי עוטף ירושלים ייהנו מנסיעה נוחה ובטוחה יותר"
ראש העיר ירושלים משה ליאון: "ירושלים מתחדשת! הגישה לעיר נוחה ובטוחה יותר. עוד פרויקט ענק מאחורינו, רבים עוד לפנינו"
מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן: "השלמנו פרויקט מורכב בזמן ובתקציב. פותחים כניסות חדשות ומשודרגות לירושלים מכל הכיוונים"
פתיחת כביש המנהרות לתנועה מלאה היא בשורה חשובה לירושלים ולתושביה. הפרויקט ישפר משמעותית את הנגישות לעיר, יקל על עומסי התנועה ויתרום לבטיחות התחבורה.