חברת החשמל מתריעה: נסיון נוסף להונאת לקוחות. מסרון המופץ בשעות האחרונות ״מזכיר״ ללקוחות על חשבון חשמל שהוחזר ואומר שאי תשלום יוביל להפסקת השירות.
בחברת החשמל התקבלו התראות בשעות האחרונות על מסרונים הנשלחים ללקוח ומזכירים לו כי קיים חשבון חשמל שהוחזר ומתריעים בפניו כי דחיית התשלום תוביל להפסקת השירות.
זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוח. כבר מעל לשנה וחצי מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון) המבקשת להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.
הנסיון האחרון כלל הודעות בדואר האלקטרוני (מייל) שקראו ללקוחות החברה לקבל החזר כספי בגין תשלום כפול לחברת החשמל (חשבון ששולם פעמיים) וכללו גם מספר חשבונית וסכום החזר.