חדשות
לאחר שהיה אמור להתייקר מחירו של הקרמבו האהוב אתמול, כפי שהודיעה בחודש שעבר חברת יוניליוור, מספר רשתות שיווק הודיעו כי לא ישתפו פעולה עם ההעלאה, על מנת להגן על הצרכנים, ובתגובה חברת יוניליוור איימה כי לא תמשיך לספק את מוצריה ברשתות המתנגדות למחיר.
כעת אנו רואים כיצד האיומים יוצאים אל הפועל, בעוד שבמספר רשתות גדולות שלא הסכימו לתת אישור להעלאת מחיר הקרמבו, לא נשלחה סחורה. כך למשל, בחברות כמו יינות ביתן, רמי לוי, שופרסל וחצי חינם, לא ניתן למצוא על המדפים את הקרמבו האהוב.
רשתות השיווק יוחננוף וויקטורי שנתנו אישורן להעלאת מחיר הקרמבו אכן קיבלו סחורה, אך מחיר הקרמבו האהוב של שטראוס עלה ל- 14.90 ₪ ביוחננוף ו- 15.90 בויקטורי. ההעלאה כפי שדרשה חברת יוניליוור התבצעה בדיוק כמתוכנן בכ- 15%. הקרמבו הוא לא המוצר היחיד שהתייקר ומחיריהם של מוצרים אחרים בחברת יוניליוור יתייקרו בהמשך, ככל הנראה לאחר החגים - במהלך חודש נובמבר.