חדשות בארץ
על פי התלונה, הנהג אמר לנוסע: "כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ואני עורף לך את הראש". הנוסע הגיש תלונה במשטרה בעקבות האירוע, אך התיק נסגר כעבור יומיים בלבד. עורך הדין חיים בלייכר, המייצג את הנוסע, הגיש ערר על החלטת המשטרה לפרקליטות, מה שהוביל לפתיחת התיק מחדש.
בערר שהגיש, תיאר עו"ד בלייכר את האירוע בפירוט: "מרשי עמד בתחנת ירמיהו/אלקנה בירושלים, כאשר הגיע למקום קו 65 של אגד. הנהג לא עצר בתחנה והמשיך בנסיעה. מרשי התקדם ברגל לתחנה הבאה ושם עלה על האוטובוס. לאחר עלייתו שאל את הנהג מדוע לא עצר לו, והלה טען שהאוטובוס עמוס. מרשי טען כנגדו שזה לא קשור לכמות האנשים, ואז החל הנהג לצעוק בפראות על מרשי 'אתה לא תגיד לי מה לעשות'."
עו"ד בלייכר המשיך לתאר: "בשלב מסוים עצר הנהג וקם מהכיסא, ואז צעק על מרשי - 'אתה לא תגיד לי מה לעשות, כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ואני עורף לך את הראש'. בהגיעו לתחנת ירמיהו/ארגמן הנהג הרים את בלם היד ופתח את הדלת של מקומו כמתכונן להתנפל על מרשי. למותר לציין את החרדה והפחד שהיו מנת חלקו של מרשי ברגעים מצמיתים אלו. מרשי ברח לאחורי האוטובוס, והנהג שב למקומו. בתחנה הבאה נאלץ מרשי לרדת שכן חשש לחייו."
עו"ד בלייכר הגיב לפתיחת התיק מחדש: "אנו מברכים על פתיחת התיק מחדש ומקווים כי ימוצה הדין עם הנהג האלים המהווה פצצה מתקתקת כלפי ציבור הנוסעים".
חברת אגד בחרה שלא להגיב לכתבה.